Week 11, 2012

Een  druk weekend voor het Kemmerekoor. Eerst de generale repetitie in de kerk van de Smakt afgelopen donderdag waar even gezocht moest worden naar de ideale opstelling, de juiste communicatie tussen orgel en zang en  het goede volume in de toen nog lege kerk.  Op zaterdag stond een groot deel van de leden weer klaar voor de jaarlijkse potgrondaktie.  Om half tien werd vanaf loonbedrijf Jakobs ( wat een weelde! ) gestart met de verkoop,  wat voor behoorlijk wat Geijsterse inwoners toch wat vroeg bleek, gezien de kledij waarin ze zich naar de voordeur waagden… Volgend jaar toch maar weer wat later. De actie op zich was weer een succes, we hebben nog wat potgrond over, maar die ligt op voorraad voor mensen die  in de loop van dit jaar nog een keertje willen bij bestellen. Dit kan als vanouds met een telefoontje of mailtje naar Jan Kleeven, ( tel. 531897, jankleeven@ziggo.nl ) of Ger Elbers, ( tel. 531544, elbersvennekens@hotmail.com ).

Bij onze opluistering van de hoogmis in de Smakt afgelopen zondag voor een zo goed als volle bedevaartskerk werden volgens pastoor Crasborn  de sterren van de hemel gezongen en konden we de vasten deze ( en volgende ) zondag wel vergeten. Ook het applaus na afloop van de mis en de reacties achteraf in het Pelgrimshuis waren uiterst positief.

a.s. Donderdag  15 maart hebben we gewoon repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei. Spannend blijven natuurlijk de “drie van Gérard!.  Afmelden voor  de repetitie bij Gera, tel. 533264, gera.bouter@xs4all.nl