Week 10, 2012

Een goed bezochte repetitie, alle aandacht  voor St. Jozef en een serenade over Gouden Velden van Sting voor de drie jarigen van afgelopen weken,  waren meer als genoeg aanleiding om de derde helft  “kei gezellig “ door te komen.

a.s. Donderdag  8 maart is de generale repetitie voor ons optreden in de Smakt. Deze repetitie is in de kerk van de Smakt  om 20.00 uur.

a.s. Zaterdag 10 maart houden we de potgrondactie.  Verzamelen om 9.30 uur bij  loonbedrijf Jakobs aan de Heikampweg.   Een 15 tal vrijwilligers gaan dan de Geijsterse inwoners, maar ook veel mensen in de omliggende dorpen  van potgrond voorzien, zodat iedereen weer volop in de lente-tuin aan de slag kan.

Zondag 11 maart zingt het Kemmerekoor dan de hoogmis om 11.00 uur  in de kerk van de Smakt.  Op deze traditionele  2e zondag van de maand maart brengen veel inwoners van Geijsteren te voet een bezoek aan het bedevaartsoord.  Het zal St. Jozef ongetwijfeld goed doen, dat er zoveel Geijsterse mensen dan aanwezig zijn.

.Afmelden voor  de repetitie bij Gera, tel. 533264, gera.bouter@xs4all.nl