Week 10, 2014.

Helaas was er afgelopen week door ziekte van onze dirigent geen repetitie. Dat gaf iedereen de gelegenheid om thuis te oefenen, niemand kon horen of je er stiekem ook een carnavalsschlager tussendoor deed.

Aanstaande donderdag is er ook geen repetitie maar deĀ  traditionele jaarvergadering. Een beetje Keieschieter heeft dan immers geen stem meer, maar zo af en toe een woordje spreken lukt dan nog wel. Voor Pielhazen en andere buitenleden zal dat vermoedelijk niet anders zijn.

Op de agenda staan belangrijke punten, kom dus allemaal en praat mee over de toekomstige activiteiten van ons koor. Alleen als je met 40 graden koorts op bed ligt mag je een bericht van verhindering sturen aan Thea Moors, tel. 077-397199, email adresĀ  afmelden@kemmerekoor.nl.