Week 1, 2014.

Het was  een drukke tijd voor het Kemmerekoor. De mooie concerten in Lottum en Wanssum, welke door heel veel mensen werden bezocht, mensen die erg enthousiast waren over de optredens. De nachtmis in de parochiekerk van Geijsteren in de kerstnacht was feestelijk en sfeervol, zeker toen het koor begeleid door harpiste en pianist  het Zweedse ‘Juul, Juul’ en het Duitse ‘Stille Nacht, Heilige Nacht’ zongen in een bij die gelegenheid spaarzaam verlichte kerk. Meteen na de kerstdagen aan de slag met de wafelactie waarvoor het koor alle inwoners van Geijsteren en omstreken van harte bedankt voor het kopen  van de wafels, in het vertrouwen dat ze heerlijk ( zullen ) smaken. Het koor wenst iedereen een zalig uiteinde van het jaar en een gezond, gelukkig en muzikaal 2014 toe!

a.s. Donderdag 2 januari is er geen repetitie. De eerstvolgende repetitie is op donderdag 9 januari, dan weer in de vertrouwde, gerenoveerde zaal de Kei. Aanvang 20.00 uur. Het is dan  de eerste donderdag van de maand en de eerste repetitie in het nieuwe jaar. Er is dan gelegenheid voor de koorleden om nieuwjaarswensen uit te wisselen. Het is tevens de gelegenheid  voor de uitreiking van het programma voor 2014, door de secretaris. Op de repetitie kan dan ook alle kerstmuziek worden ingeleverd, die afgelopen half jaar is geoefend en uitgevoerd.

Mocht je voor de repetities verhinderd  zijn, s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.