Week 9, 2013

Na de repetitie van afgelopen week werd het besluit genomen dat we voor de eerste keer  ‘Fragile’ van Sting op een concert gaan uitvoeren.  Weer een mijlpaaltje voor ons koor, weer een iets hogere moeilijkheidsgraad.  De jarige van afgelopen week had daar een passend liedje voor: ‘Which is the properest day to drink,’ oftewel, ‘wat is de mooiste dag van de week om ( daarop ) te drinken’.
A.s. donderdag  28 februari gaan we weer volop repeteren. Aanvang om 20.00 uur in zaal de Kei.   Mocht je verhinderd zijn, s.v.p. afmelden bij Thea Moors, tel. 077-397199, emailadres  afmelden@kemmerekoor.nl

Op zaterdag 16 maart  is weer de jaarlijkse potgrondaktie.  Op de repetitie van komende week, zal de leden  gevraagd worden om actief deel te nemen aan deze voorjaarsaktie.