Week 10, 2013

Een  spinternieuwe ‘Lobe den Herrn’ werd  uitgedeeld en geoefend als voorbereiding op de aankomende Pasen.   Maar ook het definitieve programma voor Roggel werd weer  goed geoefend.  Voor de twee jarigen werd met groot enthousiasme Pocahontas  ‘Coulors of the wind’ gezongen.  Om de liedjes thuis nog eens door te nemen is de cd die gemaakt is bij het concert in Vierlingsbeek in oktober jl. prachtig oefenmateriaal..

A.s. donderdag  7 maart is de een na laatste repetitie voor het concert in Roggel.
Aanvang om 20.00 uur in zaal de Kei. Het is tevens de eerste donderdag van de maand maart, dus helemaal geschikt voor de derde helft bij café ;t Trefpunt.   Mocht je verhinderd zijn, s.v.p. afmelden bij Thea Moors, tel. 077-397199, emailadres  afmelden@kemmerekoor.nl

Op zaterdag 16 maart  is weer de jaarlijkse potgrondaktie.                                                     Op de repetitie van komende week, zal de leden  weer gevraagd worden om actief deel te nemen aan deze voorjaarsaktie.

De commissie die zich in  zet voor Geijsteren Keimuzikaal Speciaal ( zondag  23 juni a.s., noteer de datum ), is al volop bezig met het organiseren van dit inmiddels traditionele tweejaarlijkse Geijsterse muziekfeest.