Week 7, 2017.

Het afscheid van Mieke gisteren, was in ieders gedachte en voordat Geert de koorleden uitnodigde voor het inzingen, memoreerde Monique aan de condoleance die zij namens de Kemmerekoorleden naar Chris heeft gestuurd en vroeg vervolgens om te gaan staan voor een ogenblik van stilte.

Na het inzingen is Geert begonnen met het Gloria van de mis van Haydn en er werd gedegen aan gewerkt. Ter herinnering merk ik op dat op de website alle oefenmuziek staat. Het “Laudate Dominum” dat de vorige week nog niet echt liep, ging nu veel beter. Wat een week pauze en thuisstudie een verschil kunnen maken. Het werd een fijne repetitieavond. Een aantal leden die door griep en verkoudheid de vorige week er niet bij konden zijn waren er gelukkig weer al is nog niet iedereen hersteld.  Na de pauze werd het “Amigos para siempre” ter hand genomen en hebben de nieuwe leden ook nog kennis kunnen maken met vrolijke, ontspannende “When I’m Sixty-Four ” en “Sammy”.
Als afsluiting had de jarige Huub “Hallelujah” gekozen en misschien wel door de lekkere koekjes in de pauze werd dit extra mooi gezongen met een uitbundig hiep, hiep, hoera, tot slot.

Dan nog attentie voor enkele belangrijke datums:
donderdag 9 maart wordt de jaarvergadering gehouden en op zaterdag 11 maart is er de jaarlijkse potgrondactie.

Voor het gereed zetten van de stoelen op 16 februari zijn aan de beurt:
Jos Gerritsen – Jan Kleeven – Huub Kunen – Frans Overman