Week 52, 2014.

De ruimte waar gezongen kon worden in de school  was behoorlijk kleiner geworden sinds de reeks van repetities die door het koor daar vorig jaar gehouden werden.  Toch kon er goed geoefend worden. Alle onvolkomenheden waren goed hoorbaar zodat er goed gecorrigeerd kon worden. De oliebollen in de pauze werden erg gewaardeerd en voor de jarige werd aan het eind van de repetitie ingetogen het Ave Verum gezongen.  Voor de mannen werd er een flesje bier tevoorschijn getoverd, zodat er ter plaatse heel even kon worden nagepraat.

Woensdagavond 24 december a.s. luistert het Kemmerekoor muzikaal  de nachtmis van 22.00 uur op in de parochiekerk. Inzingen om 21.15 uur, kleding: zwart/wit. Gaarne op tijd aanwezig, ook gezien het opspelden van de  corsages. Denk er aan dat de juiste liedjes  in de juiste ( zwarte ) map zitten.

Op zaterdag 27 december is de wafelactie van het Kemmerekoor.

Afmeldingen via Thea Moors, tel. 077-3971799, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.