Week 50, 2011

Ondanks de klepperende klep van de beluchting werd er door 37 koorleden driftig geoefend op het kerstrepertoire. Voor de pauze de mis van Mozart, na de welverdiende pauze de kerstliederen, waarvan er ook een aantal gezongen gaan worden a.s. zondag 18 december in de Grote kerk van Venray. We zijn om 16.00 uur aan de beurt om te zingen, maar zorg dat je eerder bent, dan kun je ook nog van andere deelnemende koren genieten en in de kerstsfeer komen. We zingen dan: Entre Le Boeuf, Cantique de Noël, het uit 1818 stammende, maar nog steeds mooie Stille Nacht en Von guten mächten.

Het wordt een druk weekend, want eerst hebben we op donderdag 15 december de gewone repetitie om 20.00 uur in de Kei. Op zaterdagmorgen 17 december de generale repetitie in de kerk om 10.00 uur, op zondag 18 december Rondom de Kerststal in de Grote Kerk en daarna kunnen we voor de laatste keer in zaal de Kei genieten van Mallemoer, waar we vorig jaar rond deze tijd zo heerlijk mee samen gezongen hebben.

Afmelden voor de repetitie bij Gera, tel. 533264, gera.bouter@xs4all.nl