Week 5, 2013

Na enkele vergeefse pogingen  werd uiteindelijk  ‘Blej, bej de Kei’ opgenomen voor de CD.  Vierstemmig, gedirigeerd door Ivon en met accordeonbegeleiding van Geert, die zich op een bescheiden plaats in de ‘studio’ had opgesteld. Het klonk ook werkelijk fraai! Voor de rest was het oefenen, oefenen en nog eens oefenen.  Maar ‘that man’ komt er, zij het ‘fragile’ ( breekbaar ) aan. Als de tekst thuis goed geoefend wordt, komen de noten vanzelf!  Ook werden de medleys uit  ‘Les Miserables’ geoefend.  Deze liedjes staan weer helemaal in de schijnwerpers. In bioscoop Luxor in Venray draait nu de film ‘Les Miserables’.  Volgens  de secretaris van het koor, die de film al gezien heeft, een echte aanrader, om in de ( toch wel droeve ) sfeer van de liedjes te komen.

A.s. donderdag  31 januari  is er  geen repetitie i.v.m. de worstavond van het Gilde.
De eerst volgende repetitie is dan op donderdag 7 februari.

Voor ander en meer nieuws ( oefenmuziek )  kijk op de website: www.kemmerekoor.nl