Week 49, 2014

Voor de drie jarigen van de afgelopen week werd het mooie ‘What a wonderful world’, gezongen. Dat zal dirigent Geert ongetwijfeld niet gezongen hebben, toen hij donderdag avond in de file op de A 73 zat, zodat hij  het begin van de repetitie miste. Ivonne bracht uitkomst  door de warming up op zich te nemen en  het eerste kerstliedje alvast door te nemen. De verjaardagtraktaties  hadden van het oponthoud niets gelden en smaakten heerlijk. Inmiddels is de Advent begonnen, de vier zondagen als voorbereiding op Kerstmis. In de parochiekerk  werd door het Kerkkoor voor het eerst weer  ‘Rorate Caeli désuper’ gezongen ( Dauwt , Hemelen van boven ).

A.s. donderdag 4 december is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei. De eerste donderdag van de maand, dus tijd voor de derde helft.Is het echt niet mogelijk om op de repetitie of op de uitvoering aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-3971799, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.