Week 47, 2014.

Een traktatie in de pauze van de 40 jarige jubilaresse. Het smaakte voortreffelijk. Kleurige, splinternieuwe muziekpartituren werden uitgereikt door leden van de repertoirecommissie. Van groene klokken tot rose-rode kandelaren. Het wordt speciaal met de kerst. De inhoud van beide partituren was duidelijk wennen en zorgde ervoor dat door de leden alle (engelse ) zeilen moeten worden bijgezet, om het tempo bij te houden. Gelukkig sloten we voor de jarigen af met ‘Dank je voor de muziek’, maar dan ook in het Engels. Deze muziek ging niet zo snel.

A.s. donderdag 20 november is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei. Is het echt niet mogelijk om op de repetitie of op de uitvoering aanwezig te zijn dan s.v.p. afmelden bij Thea Moors, tel. 077-3971799, email adres afmelden@kemmerekoor.nl.

Cd’s van de prachtige uitvoering in de Sint Michaëlskerk van Steyl zijn zolang de voorraad strekt te verkrijgen bij voorzitter Frans.