Week 47, 2013

Weer verder de puntjes op de i zetten op de repetitie van afgelopen week. De moeilijke stukken werden nog eens doorgenomen.  Dirigent Geert vertelde tegen de sopranen dat ze bij het zingen af en toe net moeten doen alsof ze gek zijn.  Maar jullie moeten geen gekke dingen doen, vervolgde hij zijn betoog. Aan de zang van de sopranen daarna was  te horen dat ze toch weer wat hadden geleerd.

Op de gezamenlijke repetitie in Lottum afgelopen zaterdag werd van 9.45  tot 11.45 uur intensief gerepeteerd en het lukte zelfs om een heel groot koor, heel zacht te laten zingen.

‘An International Christmas’ werd echt internationaal gezongen, toen bleek dat door de verschillende koren  tegelijk in het engels en nederlands  werd gezongen.  Dirigent Poul zwaaide af en besloot na overleg om  toch  alleen met de engelse tekst verder te gaan.

Donderdag 21 november  is  de volgende repetitie in de m.f.r. van de basisschool, aanvang  20.00 uur precies.  Voor de maand december zijn nog de volgende gezamenlijke repetities gepland:  maandag 9 december in Wanssum en dinsdag 17 december in Lottum.  Leden die dan niet kunnen, zijn we ook welkom op de  ‘normale’ repetities van Wanssum ( elke maandagavond om 20.00 uur in het Gemeenschapshuis ) en van Lottum ( elke dinsdagavond  van 20.00 tot 21.00 uur in  gemeenschapshuis Smetenhof).

Mocht je voor de repetities verhinderd  zijn, s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.