Week 41, 2011

We waren weer zeer dankbaar dat ons koor een reservedirigent in haar midden heeft. Ondanks dat Geert verhinderd was heeft Ivonne ons verder op weg geholpen met de Missa brevis in G van Mozart en 2 kerstliederen.

Verder waren we blij een geïnteresseerde heer, Harry Poels, te mogen begroeten die de open repetitie niet kon bijwonen en afgelopen donderdag aanschoof. Hij gaf aan volgende week weer te willen komen. Goed nieuws dus. Nieuwe geïnteresseerde potentiële leden zijn nog steeds van harte welkom en mannen in het bijzonder.

De alten hadden een kleine bezetting, maar sloegen zich er desondanks goed doorheen. Omdat het al weer de eerste donderdag van de maand was schoven we na afloop gezellig door naar de bar om onder het genot van een drankje de repetitie gezellig af te sluiten

De volgende repetitie is op donderdag  13 oktober a.s. om 20.00 uur  in zaal de Kei .
Afmelden indien nodig s.v.p. bij Gera, tel. 533264, gera.bouter@xs4all.nl.