Week 26, 2016.

Vanavond hebben wij Kees Bergman uit Venray als geïnteresseerde gast mogen verwelkomen. Tijdens de kunstmanifestatie heeft hij met belangstelling de oproep van Monique voor nieuwe leden beluisterd en dat sprak hem aan. Heel mooi en van harte welkom.
Geert heeft vervolgens zijn belofte waargemaakt van een avond hard werken. Tot in de puntjes werden ‘Sammy’ – ‘Halleluja’ en ‘Play for me..’ doorgenomen.

Na de pauze kwam in zaal ‘De Kei’ een wel heel bijzondere symfonie tot uitvoering.
Het koor, net begonnen aan het nieuwe, jaren-60 lied ‘Hello Mary Lou’, met Geert aan de piano kreeg als begeleidingsorkest het onweer met onheilspellend gedonder, bliksemschichten, veel regen en neerklaterende hagelstenen zo groot als pingpong ballletjes. Geijsteren, heel Noord-Limburg en delen van Brabant werden in donker gehuld en geteisterd; de natuur was wel heel erg boos.
Met het tweede nieuw lied, ‘Hé kom aan’, van Dimitri van Toren, klaarde ook de lucht weer op en kon na afloop, naar verwachting iedereen toch op een redelijke manier thuis komen.

Op zaterdag 1 oktober om 19.15 uur zingen we de Michaëlsmis in de Grote Kerk van Venray en op zondag 13 november om 10.00 uur in de kerk van Mill. Beide keren worden we begeleid door Theo Hes op orgel.

Dan wijzen wij u nog op onze potgrond. Die was helemaal uitverkocht! Gelukkig is er weer nieuwe voorraad. Zoals bekend, kun je die bij Jan Kleeven afhalen of ook thuis bezorgd krijgen. € 7.00 voor een zak van 70 ltr uitmuntende kwaliteit. Bel hem eerst even op: 531897 of stuur een mail naar potgrond@kemmerekoor.nl . Je hoeft er zelfs Geijsteren niet voor te verlaten en dat is toch wel een prettig bijkomend voordeel..