Week 21, 2017.

De eerste koorscholing o.l.v. Petra Reijntjes zit er op. Ze heeft een bekwame en energieke indruk achtergelaten. Op 1 juni, zijn de alten aan de beurt. Deze sessie wordt in de grote zaal gehouden omdat het Timmerhuus dan niet vrij is. Vandaar een herhaald verzoek aan de Geijsterse stoelers om er voor te zorgen dat ze om 19.30 uur de stoelen op hun plaats hebben staan. Na gedane arbeid kunnen ze dan weer even naar huis als ze dat willen.
Het zijn: Rinus Reukers – Chris Roose – Ger Elbers en Alphons van Nispen.
Op 8 juni is de scholing voor alle mannen samen.

Thea heeft weer een leuke ingeving gekregen. Ze heeft thuis bolletjes geoogst van de winterakoniet en deze in 40 zakjes gedaan die voor € 1,00 te koop waren. De opbrengst is geheel voor het koor. Geweldig Thea en bedankt hiervoor. Tip: stop de bolletjes nu in een pot met potgrond van het koor en dan drogen ze niet uit en vanaf januari al kun je genieten van de vriendelijke gele bloemetjes.

In het van buiten zingen waren de vrouwen de mannen ver de baas. Kom op jongens, daar moeten we iets aan doen. Omdat er op 25 mei vanwege Hemelvaart geen repetitie is, krijgen we mooi de gelegenheid om wat achterstand weg te werken. Verder worden de koorleden gevraagd om wat extra aandacht te geven aan ‘Queen for tonight’. De repetitieopname van Mart kan je hierbij zeker helpen.

Op het einde van de repetitie heeft Agnes ook haar verzoeknummer vanwege haar 60 jarig huwelijk gekregen; ‘Music brings us together’ en afgesloten met een hartelijk hiep hiep hoera.

Dan nog een aanrader: zondag 21 mei om 10.00 uur wordt de hoogmis opgeluisterd door kamerkoor ‘Contrast’ uit Venray. Enkele leden van het Kemmerekoor zijn daar ook lid van.