Week 21, 2015.

Bij mooi weer, maar met in de schaduw toch een koud windje gaf het Kemmerekoor op Hemelvaartsdag acte de présence bij de opening van de Kunstroute in Holthees-Smakt. ‘Wat a wonderful world’ zong het koor bij de opening van het festijn. Met ‘Heej goade Mee’ nodigden we de toeschouwers uit om mee te gaan langs de locaties waar de kunstwerken stonden opgesteld. Op het nieuwe terras van Het Pelgrimshuis in de Smakt werd voor de kunstroute-lopers en de aanwezige gasten het optreden afgesloten.

A..s. donderdag 21 mei is de repetitie om 20.00 uur in zaal de Kei. Op het programma staan twee nieuwe liedjes die het koor indien mogelijk met Geijsteren Kei Muzikaal zal presenteren.

Uitstekende potgrond in zakken van 70 liter is nog steeds verkrijgbaar. Bel of mail even Jan Kleeven, tel. 531897, email jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email elbersvennekens@hotmail.com. De potgrond wordt dan eventueel thuis bezorgd..