Week 21, 2013

Met “Bas” Bert weer in de gelederen werd er weer, ditmaals in een fantasie-opstelling, driftig gerepeteerd, slechts onderbroken door de pauze en  het mooie, maar onverwachte   telefoonmelodietje van een sopraan. Het te lang zoeken naar de te zingen muziekstukken werd door de dirigent  consequent  bekommentariseerd met de mededeling dat er bij de HEMA nog meer dan voldoende gemakkelijke opbergklappers met bijbehorende indexen te koop zijn ( Ook het koor zelf heeft nog wat lege mappen ). Benieuwd wie nu nog zijn of haar stukken niet kan vinden.

A.s. donderdag 23 mei om 20.00 uur repetitie in zaal de Kei. Een uurtje van te voren repeteert het gelegenheidskoortje voor GKMS, Na de repetitie oefent  het mariakoortje, dat a.s. vrijdag 24 mei om 19.00 uur bij de Lourdesgrot ( kloosterhof, park achter de kapel ) in Venray gaat zingen.    Mocht je verhinderd  zijn, ditmaal s.v.p. afmelden bij  Ger Elbers, tel. 0478531544, email adres  elbersvennekens@hotmail.com.