Deelnemers gezocht voor “Adele – Skyfall” Gelegenheidskoor

Vind je “Skyfall” van Adele een mooi lied en zou je het graag zelf ook eens voor publiek willen zingen? Dan is dit je kans!

Op zondagmiddag 23 juni is het weer tijd voor Geijsteren Kei Muzikaal. Met een gelegenheidskoor willen we een koorversie van “Skyfall” uitvoeren. We zoeken nog mede zangers en zangeressen om ons koortje te versterken. Koorervaring is geen vereiste. Je staat er ook niet alleen voor, “We will stand tall, face it all together”.

Je krijgt de bladmuziek en een oefen mp3 om thuis te kunnen oefenen. Daarnaast oefenen we de komende weken gezamenlijk onder leiding van Geert Verhallen, de dirigent van het Kemmerekoor, op donderdagavond tussen 19:00-19:45 uur in Zaal De Kei. Dus als je dit leuk lijkt meld  je dan aan. Je mag ook gewoon komen proberen of het wat voor je is.

Aanmelden kan bij Dionne Boks: per mail dionne@difra.nl  of bellen 0478-533096 / 06-10475366. Voor meer informatie kan je ook bij haar terecht.