Week 20, 2012

Een zoektocht naar  het  nieuwe programma was de afgelopen repetitie de hoofdmoot. “Les miserables” werd verder uitgediept en  de nachtegaal en Archibaldus werden  zelfs voor de dag getoverd.  Tot slot werden alle aanwezigen verwend met de generale repetitie  van  Cynthia, met piano-begeleiding van Geert,  voor haar optreden afgelopen  zondag in Venray.  Ze zong  bijzonder mooi  “Cry me a River”.

Het koor deed afgelopen zondag samen met de vrouwenvereniging weer haar uiterste best  bij het verzorgen van de entree bij de Kunstmanifestatie.  Allen hardstikke bedankt voor de inzet.

Komende donderdag is Hemelvaartsdag en is er geen repetitie.
Donderdag  24 mei is de volgende repetitie. Om 20.00 uur in zaal de Kei.  Afmelden kan bij Thea, tel. 077-3971799, emailadres:  afmelden@kemmerekoor.nl  Graag indien nodig afmelden voor donderdagsmiddags 12.00 uur.

Voor potgrond:  Een telefoontje of mailtje naar Jan Kleeven, ( jankleeven@ziggo.nl , tel. 531897) of Ger Elbers, ( tel. 531544, elbersvennekens@hotmail.com ).