Week 18, 2016.

Aan het begin van deze repetitie heeft Alphons het koor hartelijk bedankt voor het optreden bij zijn afscheid in Asteria. “Afscheid nemen kun je ook zien als een soort geboorteproces van een nieuwe levensfase “, sprak hij relativerend en hij sloot zijn toespraakje af met een compliment voor de mooie zang.

Omdat er volgende week donderdag 5 mei vanwege Hemelvaart geen repetitie is heeft Geert het programma doorgenomen voor de Kunstmanifestatie. Het zijn dezelfde liederen die we ook bij Alphons zongen. Ook enkele stukken voor het concert op 28 mei kwamen aan bod.

Tijdens de Kunstmanifestatie op 8 mei gaan we de kassa’s bemensen van 10.30 tot 13.00 uur. Frans stuurt hiervoor een schema van wie, waar zal zitten. Toegangskaartjes voor alle koorleden heeft hij al uitgedeeld. Vrijdagavond 6 mei worden de vrijwilligers gevraagd om naar ” ’t Trefpunt” te komen voor overleg. Het tijdstip wordt in die mail bekend gemaakt.

Die dag hebben wij twee optredens t.w. om 14.00 uur op het Dorpsplein en om 15.30 uur op het kermisterrein. Beide keren een kwartier van te voren aanwezig te zijn. Als kleding een wit shirt of blouse gecombineerd met iets kleurigs. De afrikaanse shawls worden dan ook uitgedeeld. Herman Bexkens zal na het laatste optreden een aantal groepsfotos’s maken van het koor. Het programma is apart bijgevoegd zoals je ziet.

Het bestuur wenst iedereen voor nu een fijn weekend en voor donderdag een mooie Hemelvaartsdag.