Week 12, 2013

Het was weer een drukke week voor het koor. Als eerste de bestuursvergadering afgelopen woensdag. De vergadering begon iets later, omdat met z’n allen toch even gekeken werd naar het bekendmaken van de nieuwe paus Franciscus 1.  Wellicht geïnspireerd door het zonnelied van naamgever Franciscus van Assisië, werd het, voor het eerst  onder leiding van de nieuwe voorzitter, een goede vergadering.

Donderdag de generale repetitie voor het lenteconcert in Roggel op zaterdag. Er werd goed en met plezier gerepeteerd onder  deskundige pianobegeleiding.  Voor de jarigen werd afgesloten met het helemaal in de komende paastijd passende  ‘Here I am Lord’.  Op het  concert op zaterdagavond in Roggel werd door het koor een afwisselend programma gezongen, kundig ingeleid door de voorzitter. Ook de andere  koren, uit Swartbroek, Heibloem en Roggel zelf. brachten een mooi programma, waarbij Heibloem  met  de repertoirekeuze, de presentatie, de opstelling en de solopartijen toch wel de show stal. Een groot aantal mannen en  vrouwen verzorgden zaterdagmorgen ook nog  de potgrondactie. Er werd hard gewerkt en de actie werd begeleid  door de Jehova’s getuigen die deze zaterdagmorgen ook hadden uitgekozen voor hun rondgang door het dorp.

a.s. Donderdag is de generale repetitie voor het paasfeest.  Aanvang om 20.00 uur in de parochiekerk.. Mocht je verhinderd zijn, s.v.p. afmelden bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl

Bij de potgrondactie werden veel mensen niet thuis getroffen afgelopen zaterdagmorgen. Diegenen die de actie gemist hebben, kunnen  nog potgrond bestellen via Jan Kleeven, tel. 531897, email adres jankleeven@ziggo.nl of Ger Elbers, tel. 531544, email adres elbersvennekens@hotmail.com. De bestelde potgrond wordt dan thuis gebezorgd. Een zak met 70 liter potgrond van prima kwaliteit levert het kemmerekoor voor de prijs van zeven euro.