Geijsteren Kei Muzikaal Speciaal op 23 juni 2013.

Het Kemmerekoor is inmiddels druk bezig met de organisatie van Geijsteren Kei Muzikaal. Met dit jaar een speciaal tintje, omdat het Kemmerekoor  zijn 45- jarig bestaan viert.

Op zondag 23 juni zal tussen 14.00 en 17.00 uur weer te horen en te zien zijn wat Geijsteren allemaal aan muzikale talenten te bieden heeft. Een groot overdekt podium, professionele technische ondersteuning, een gezellig terras en veel enthousiaste deelnemers zullen er weer voor zorgen dat het een geweldig evenement wordt. Zet de datum alvast in je agenda, we hopen dat je er ook weer bij bent! Of, nog mooier, als je ook mee wilt doen, meld je dan aan op het volgende mailadres: rrebbinge@hetnet.nl bij Lia Ebbinge- Simons.

Voor 1 april willen we graag weten of je meedoet.