Nieuwe website Kemmerekoor

Met trots presenteren we hier onze nieuwe website. Wij verwachten u op deze manier nog beter te informeren over ons koor. Op de homepage vindt u onze agenda op korte termijn. Onze wekelijkse nieuwsberichten zijn terug te lezen bij “Nieuws”, deze geven een goed beeld van hoe het er op onze repetities aan toe gaat. Voor leden herkenbaar en voor geïnteresseerden hopelijk uitnodigend om ook eens te komen kijken en mee te zingen. “Over ons” vertelt u meer over de geschiedenis van ons koor, onze dirigent, wat wij zoal zingen en niet onbelangrijk hoe lid te worden. Beeld en geluid vindt u terug bij “Foto’s” en “Video”. ”Agenda” geeft de uitgebreide agenda van het koor weer. ”Contact” spreekt voor zich, wij horen of lezen graag van u. De leden kunnen inloggen op het besloten deel van de site. Hier staan de ledenlijst, de jaarkalender, jaarverslagen, notulen en oefen bestanden.

Wij danken hierbij Huub en Ton Kunen van harte voor het maken van deze mooie site.

Namens het bestuur wens ik u veel plezier van en met onze nieuwe site.

Dionne Boks

voorzitter Kemmerekoor