Carla Kunen 40 jaar lid van het Kemmerekoor

Donderdag 9 maart is tijdens de jaarvergadering van het Kemmerekoor uit Geijsteren, Carla Kunen gehuldigd voor haar 40 jaren lidmaatschap. Door voorzitter Monique van Nispen kreeg zij hiervoor de bijbehorende draagspeld uitgereikt en vanzelfsprekend een bos bloemen.

Carla is als lid een ondernemende, actieve en sociale vrouw die ook steeds weer haar verantwoordelijkheid heeft getoond. Zij is humorvol, behulpzaam en staat altijd voor iedereen klaar. Ze heeft een geweldige staat van dienst door o.a. 12 jaren secretaris te zijn. Oud voorzitter Cynthia Siefers noemde haar wel “de moeder van het koor” want zij heeft in die tijd altijd het goed functioneren van het koor bewaakt en beschermd en dat in een lastige periode met te weinig leden en wisselende dirigenten. Carla die bij de alten zingt, is in belangrijke mate mede debet aan de positieve ontwikkeling van het Kemmerekoor. Ieder kan altijd op haar rekenen en ze is ook altijd weer beschikbaar voor doe-taken en wat er verder moet gebeuren. Het koor is haar veel dank verschuldigd voor dit alles en heeft dat ook met een hartelijk applaus onderstreept.