Week 8, 2013

De algemene jaarvergadering van het Kemmerekoor wordt traditioneel  op de donderdag na carnaval gehouden.  De stemmen zijn dan toch niet optimaal na alle polonaises etc. en de tijd is dan helemaal rijp voor bezinning op het verleden en zeker op de toekomst.  Dat werd dan ook bezielend en in een heerlijke sfeer gedaan onder het voorzitterschap van Dionne, die de hamer voor de laatste keer hanteerde. Met een prachtig bloemstuk en een  afscheidsgedicht werd zij bedankt  voor drie jaren uitstekend voorzitterschap.  Met algemene stemmen werd op het eind van de vergadering haar man Frans ( Overman ) in het bestuur gekozen en meteen tot de nieuwe voorzitter benoemd. Ivon Kuiper werd ook in de bloemen gezet vanwege haar vervanging van onze vaste dirigent Geert  in de nachtmis van 2012.  Waarschijnlijk door alle emoties bleek ze bij thuiskomst haar sleutels kwijt te zijn. Gelukkig zijn ze inmiddels weer terecht.

A.s. donderdag  21 februari gaan we weer volop repeteren voor de komende uitvoeringen.

Aanvang om 20.00 uur in zaal de Kei.   Mocht je verhinderd zijn, s.v.p. afnelden bij Thea Moors, tel. 077-397199, emailadres  afmelden@kemmerekoor.nl