Dionne Boks treedt af als voorzitster van het Kemmerekoor.

Na drie jaar op een inspirerende wijze voorzitster te zijn geweest van het Kemmerekoor, is Dionne Boks tijdens de jaarvergadering  van 14 februari 2013 afgetreden.
Het voorzitterschap van het koor blijft  echter binnen “dezelfde familie”, want Dionne heeft de voorzittershamer overgedragen aan haar partner Frans Overman.

afscheid Dionne 2013

Dionne werd tijdens de vergadering bedankt door Ger Elbers, met een door hem gemaakt gedicht, waarin hij o.a sprak over haar prachtige ideeën, de constructieve bestuursvergaderingen ( met poezen die over de vergadertafel liepen) en de mooie muziekstukken die ze inbracht.

Ook kreeg Dionne van Thea Moors een prachtig door haarzelf gemaakt bloemstuk aangeboden.
Dionne bedankte daarna het Kemmerekoor voor de fijne samenwerking en de goede sfeer, waarna Frans Overman “het stokje overnam”.

We wensen hem allemaal veel succes!