Week 48, 2013.

Het eerste deel van de repetitie hadden we gastzangers uit Lottum, waarmee we de liedjes voor het Kerstconcert doorzongen. Na de pauze, waarin een heerlijke traktatie van onze een jaar minder jong geworden dirigent,  werd alle aandacht besteed aan de nieuwe mis.  Voor de twee jarigen zongen we  als afsluiting ‘What Sweeter Music’  en ‘Fields of Gold.’

Donderdag a.s. 28 november,  is  de volgende repetitie in de m.f.r. van de basisschool, aanvang  20.00 uur precies. De mannen zingen na afloop van de reguliere repetitie nog een half uurtje door. Een halfuur voor de  repetitie van 20.00 uur  is Monique al  aanwezig voor diegenen die de uitspraak van de franse kerstliederen nog even willen  verbeteren.

De programmacommissie vergadert a.s. donderdag om 19.00 uur bij Ger. Belangrijk punt daarbij is het repertoire en programma voor 2014.

Voor de maand december zijn de volgende gezamenlijke repetities gepland:  Maandag 9 december in Wanssum en dinsdag 17 december in Lottum.  Leden die dan niet kunnen, zijn ook welkom op de  ‘normale’ repetities van Wanssum ( elke maandagavond  om 20.00 uur in het Gemeenschapshuis of in de kerk ) en van Lottum ( elke dinsdagavond  van 20.00 tot 21.00 uur in  gemeenschapshuis Smetenhof of in de kerk).

Mocht je voor de repetities verhinderd  zijn, s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.