Week 6, 2014.

Na twee verplicht zang-arme donderdagen  gaat het deze week weer met volle kracht vooruit.  De suite van Schimscheimer ligt  klaar om uitgedeeld en geoefend  te worden in de komende repetitie. De St, Michaëlsmis en het zomerthema-repertoire staan op stapel om vorm te krijgen. Alle reden dus om de komende repetities goed te bezoeken.  Monique biedt zich weer aan ( 19.30 uur ) om de franse uitspraak van ‘Le Printemps’ met de liefhebbers door te nemen.

In het jaarprogramma is de eerste wijziging gekomen:  Het concert bij de Kasteelruïne zal niet zijn op zondag 29 juni, maar een week later op zondag 6 juli a.s.

De eerstvolgende bestuursvergadering is gepland op woensdag 12 februari a.s.

De eerstvolgende repetitie dus op donderdag 6 februari  a.s. om 20.00 uur in zaal de Kei.
Dat is dan meteen de eerste repetitie van de maand februari en dus tijd voor de derde helft.

Mocht je voor de repetitie verhinderd  zijn, s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.