Week 41, 2013.

Het programma voor de pauze was helemaal afgestemd op het optreden van zondag  in Merselo bij gelegenheid van de “Koren op de Molen” dag daar.  Onder begeleiding van Theo Hes namen we het populaire programma door. Opvallend was dat het koor steeds professioneler  het  programma uitvoert. De dirigent hoeft alleen nog af en toe een beetje bij te sturen en de gezichten  op “zon” te zetten.
Na de pauze van de repetitie was het weer kerst wat de klok sloeg. “And the Glory of God” uit de Messiah van Georg Friedrich Händel  klinkt steeds mooier en ook “Rejoice in the Lord always” bracht enkele zangers tot de uitspraak:  “Toch een mooi liedje, nu we het beter gaan leren”.
Bij gebrek aan een jarige van de week werd voor de bijna jarige dochter van de voorzitter het feestlied “Zij leve lang”  gezongen en op zijn i-phone opgenomen.

Zondag om  twee uur werd er door het Kemmerekoor een hele gave uitvoering in de prachtige Merselose molen  gegeven, waarbij het publiek zelfs om een toegift vroeg.  Helaas kon die niet gegeven worden  omdat dirigent Geert naar een volgend optreden moest.

Donderdag 10 oktober a.s.  is  de volgende repetitie, om klokslag 20.00 uur in zaal de Kei. Mocht je voor de repetitie verhinderd  zijn, s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.

Zaterdag  12 oktober a.s.  doen we mee aan de korenavond in Tienray.
Aanvangstijdstip en locatie worden nog bekend gemaakt.