Week 25, 2013

Omdat Geijsteren Kei Muzikaal Speciaal op 23 juni vlakbij is werd afgelopen donderdag  er opnieuw stevig gerepeteerd voor dit evenement. Op het einde van de repetitie werd voor de jarige het  ‘Colors of the Wind’ uit de film Pocahontas gezongen.

A.s. donderdag  21 juni  om 20.00 uur is er weer repetitie in zaal de Kei. Om 19.15 uur oefent  het kleine koortje voor het speciale nummer. De bestuursvergadering die deze week gepland was is verplaatst naar volgende week woensdag 26 juni om 20.00 uur bij Thea.  Komende woensdag 19 juni om 18.45 uur  vergadert de programmacommissie  samen met het Wanssums Gemengdkoor en het koper. De vergadering is in Wanssum, Pastoorstraat 5.

Mocht je voor de repetitie verhinderd  zijn, s.v.p. afmelden  bij Thea Moors, tel. 077-397199, email adres  afmelden@kemmerekoor.nl.