Geijsteren Kei Muzikaal

Zondag  12  juli spetterende optredens

kei  muzikaal

Een hele middag live muziek in  Geijsteren

Nog ruim een week te gaan en dan is er weer een nieuwe editie van Geijsteren Kei Muzikaal.  En zoals altijd is de organisatie weer in handen van het Kemmerekoor in Geijsteren. Het koor wil graag muzikale talenten stimuleren om aan een breed publiek te laten zien wat ze muzikaal in huis hebben. Daarom zijn ook dit jaar weer zo’n 10 optredens te zien, solo-optredens, kleine groepjes en het Kemmerekoor zelf, alles onder het motto “Mens, durf te zingen”, een variant op het bekende oude Nederlandse lied “Mensch, durf te leven” van Jean Pissuisse uit de jaren dertig van de vorige eeuw..

Op het overdekte  podium, midden op het dorpsplein, krijgt zondagmiddag, 12 juli a.s., talent van eigen bodem de kans om zich te presenteren. Slagwerk, trompet, gitaar, smartlappen en vrolijke acts zullen publiek weten te vermaken. Twee jaar geleden werd het evenement gekenmerkt door een aantal optredens van hoog niveau en ook nu bevat het gevarieerde programma ensembles met bekende en (nog) onbekende artiesten.

foto frank wilson en petra schreurs

Tussen 14.00 en 17.00 wordt er gespeeld en gezongen dat het een lieve lust is. U zult kunnen genieten van deze lokale muzikale talenten. Hun optredens worden de gehele middag omgeven door de geweldige muziek van professioneel muzikaal entertainer Frank Wilson en de veel gevraagde zangeres Petra Schreurs: hartverwarmende liedjes en songs, die vaak bekend in de oren zullen klinken. Frank zal tevens waar gewenst op zijn wonderlijke vleugel de lokale muzikale talenten begeleiden en ondersteunen. Muzikaal gezien kan er dus niets mis gaan, dit wordt een topmiddag. Met elkaar zorgen alle optredens voor een zomers gevoel, het programma nodigt uit om mee te zingen, mee te deinen, kortom een geweldige muzikale middag met een luchtige toets.

Het terras voor Eet en Drinkcafe ’t Trefpunt zal als vanouds gezellig zijn ingericht en is al open vanaf 10.00 uur. Tijd genoeg dus om een mooi plekje te bemachtigen voor een heerlijke middag ‘uit’  in het mooie dorp Geijsteren.

kei muzikaal sfeerfoto 2

——————————————————————————————————————-

Programma Geijsteren Kei Muzikaal zondag 12 juli:

Frank Wilson, de in Nederland veel gevraagde entertainer en zijn vaste zangeres Petra Schreurs spelen vóór, tussen Geijsterse optredens en erna (hopelijk nog wel even).

1. Jos Gerritsen : welkomstwoord

2. Kemmerekoor :
– Cabaret
– Dry your tears, Afrika
– For the longest time.

3. Jos : 2 gezongen gedichten

4. Carmen Chi/Jip, zang en gitaar:
-Happy (Pharell Williams)
-Leuk genoeg (Rutger Vink)

5. Ritme sectie Gilde :
-Blue barrels (emmers en tonnen)
-Welpenmars met klaroen (met jeugdige aanwas)