ADVENTSMARKT KEMMEREKOOR 2020 ……. GAAT DIGITAAL!

Het Kemmerekoor organiseert tweejaarlijks een adventsmarkt waarin we leuke, mooie, bijzondere en verrassende artikelen verkopen voor de feestdagen en daarna. Veelal betreft het door de leden zelf vervaardigde artikelen; de opbrengsten komen ten goede aan het koor.

Dit jaar kan door de coronamaatregelen de markt helaas niet op de gebruikelijke wijze, met stalletjes, muziek, wat lekkers en veel gezelligheid, doorgaan. Onze creatieve koorleden hebben de afgelopen maanden echter niet stilgezeten en hebben weer prachtige producten in de aanbieding. Er zijn unieke stukken bij dus wacht niet te lang …… En kopen kunt u dit jaar in onze eigen professionele webshop! Alle artikelen kunt u zo op uw gemak bekijken, u kunt eenvoudig uw keuze maken, in het winkelmandje leggen en betalen. En bezorgen doen we in de nabije omgeving gratis! Afhalen kan natuurlijk ook.

Gezellig winkelen vanuit uw luie stoel en alvast een beetje in feestsfeer komen? Ga naar www.kemmerekoor.nl en kies de knop “Webwinkel Adventsmarkt”.
Wij wensen u heel veel kijk- en koopplezier!