Open Repetitie 2 februari 2012

Op 2 februari a.s. is er weer open repetitie bij het Kemmere koor!

Het Kemmere koor bestaat uit leden uit Geijsteren en omgeving. Momenteel  zijn we met 41 enthousiaste zangers met de volgende verdeling: 13 sopranen, 12 alten, 8 bassen en 8 tenoren. Geen enkel lid is echt geschoold in zang, ook noten lezen kan niet iedereen, maar dat staat onze ambities totaal niet in de weg. Nieuwe leden, vooral mannen natuurlijk, zijn zeer welkom!

Wat het repertoire betreft kunnen we alle kanten op: van (licht) klassiek tot musical en van traditional/folk tot wereldmuziek. Met Kerst en Pasen zingen we graag in de Mis in de kerk in Geijsteren en door het jaar heen hebben we geregeld een optreden.

Geert Verhallen is onze gedreven dirigent.

Tijdens de open repetitie kunt u vrijblijvend kennismaken met  het koor en de dirigent. Heeft altijd al gedacht ‘ik zou best eens wat meer willen zingen’  kom dan 2 februari  ‘op proef’  bij ons meezingen.

Wij repeteren op donderdagavond om 20 uur in zaal De Kei, Nieuwlandse straat 1,  in Geijsteren.

Voor meer informatie zie onze website www.kemmerekoor.nl